Dahada Ucuzu Bedava!
57
●2.740
- 09-05-2022, 23:39:182012-13 civarında script satıyordum dolar 1.78 TL benim yazılımlarım 150TL civarıydı ortalama 84$ civarı zamanla bıraktım çünkü enflasyon hafiften başlamıştı ama fiyatlar sabit devam ediyordu şuan bir scriptin 1250TL olması gerekiyorki aynı şartlarda yaşayalım 6-7 ayda sıfır araba almıştım o dönem sadece script satarak siz düşünün 150TL script sıfır seat ibiza 1.2 tsi style dsg 36 bin liraydı. Yazacak çok şey varda 9 senede hiçbirşey değişmedi kafaya çok takmayın sizde
- 09-05-2022, 23:40:15Hayır kurumsal firmalar var adamlar yuksek fıyat cekıyor. ceker abı elemanı var ofısı var o yuksek ceker, lafımız yok fırmalarada. kurumsal fırma bır ısı 1500e yapıyorsa ben 1000 lıraya yapıyorum mesela cok fıyat kırmıyorum hem pıyasa etkılenmesın hemde kurumsal fırmalarada haksızlık olmasın dıye bız bunu dusunuyoruz mıllet 500 lıra vereyım her ısımı yaptırayım kafasında
- 09-05-2022, 23:42:08Serbest piyasa değilki hocam. Bende aynı yazılımı yada ürünü bedavaya verebilirim. Bir piyasa skalasında istediğin ücreti verebilirsin. Mesela bir ürünün fiyatı 1200-1800 ile arasında istediğin fiyatı verebilirsin. Ama gidipte 300 TL vermezsin. Ne kadar emeğiniz güzel olursa olsun müşteri ucuzu seçer. Burası türkiye çünkü. Kimsede 1000 TL fazla verecek para yok.WSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2022, 23:49:26Geçen blu tv yıllık kod hakkında pm attı ( bu forumdan değil) 150tl fiyat verdim sitesinde 190tl 40tl indirim
Kişinin yazdigi 100tl olsa düşünürüm , 😔 - 09-05-2022, 23:49:33Aynen öyle piyasayı korumak lazım. Ve öyle müşterileride def etmek lazım.HealDropNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2022, 23:50:14Bedavaya verseydiniz hocamaksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2022, 23:57:53Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Alım yaparken ölücülere lafım yok. Fakat satarken ucuzdan satana hiçbir şekilde laf söyleyemezsiniz. O emeğinin çöp olduğunu düşünse o fiyattan satmaz deydiğini biliyor ve satıyor. Napalım alt taban mı isteyelim yetkililerden yok nakliye scripti minimum 400 vs diye. Lütfen biri birşey satıyorsa ve fiyatı size göre öldüyse dahi boşverin. Kendi konusu, bende yorum hizmetini uygundan veriyorum. illaki piyasa düştü diyen vardır ama satıcı istediği fiyatı verebilir. Hayırlı geceler