Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Alım yaparken ölücülere lafım yok. Fakat satarken ucuzdan satana hiçbir şekilde laf söyleyemezsiniz. O emeğinin çöp olduğunu düşünse o fiyattan satmaz deydiğini biliyor ve satıyor. Napalım alt taban mı isteyelim yetkililerden yok nakliye scripti minimum 400 vs diye. Lütfen biri birşey satıyorsa ve fiyatı size göre öldüyse dahi boşverin. Kendi konusu, bende yorum hizmetini uygundan veriyorum. illaki piyasa düştü diyen vardır ama satıcı istediği fiyatı verebilir. Hayırlı geceler