Hayır kurumsal firmalar var adamlar yuksek fıyat cekıyor. ceker abı elemanı var ofısı var o yuksek ceker, lafımız yok fırmalarada. kurumsal fırma bır ısı 1500e yapıyorsa ben 1000 lıraya yapıyorum mesela cok fıyat kırmıyorum hem pıyasa etkılenmesın hemde kurumsal fırmalarada haksızlık olmasın dıye bız bunu dusunuyoruz mıllet 500 lıra vereyım her ısımı yaptırayım kafasında
Aynen öyle piyasayı korumak lazım. Ve öyle müşterileride def etmek lazım.