Bende ameliyatla burun içerinde düzeltme yaptırdım.(sanırım kıkırdak alındı)
Benim düzeltme amacım yaş ilerlerde koah ve benzeri hastalıklardan hastanede yatmak zorunda kalırsam nefes yolum burundan girilebilsin engel teşkil etmesin diye. Hastanede benzer durumları görünce ilerde pişman olmayım diye..
Ağızdan nefes almak ağzı kuruluğunun yannda, ağız kuruluğunun sebep olduğu diş taşı na neden oluyor
Horlamaya neden oluyor ancak bu sadece burunla alakalı değil gırtlak yapısıylada alakalı.
Sonuç: Ameliyat oldum nefes almanın alma bir alışkanlık oldğuğu keşfettim. Burundan nefes aldğımda ekstra efor sarf ettiğimi düşünüyorum . Yani çocukluktan kazanılan alışkanlıkların bırakılması oldukçe zor ve Horlama geçmedi....
Burun ameliyatı olucak kişilere tavsiye
28
●1.488
- 08-05-2022, 16:52:36geçmiş ve hayırlı olsun hocam. Bende Aralık ayında oldum. İmkanı olan herkes olsun
- 08-05-2022, 17:54:03Üyeliği durdurulduHocam siz erteledikçe yaş ilerliyorEmirSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim hocam katılıyorum sizetheodyolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-05-2022, 18:38:20Aldık Bakalım ama içimde korku varDoganogz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun bu arada rahatlama gelmiştir
- 08-05-2022, 18:53:43Üyeliği durdurulduHocam cuma günü oldum yarın tamponları çıkarıcaklar o zman rahatlıycamEmirSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2022, 19:16:59Karadenizli iken İzmirli olmuşsunuz ahahah, şaka maka baya başarılı olmuş yeni burnunuz hayırlı olsun
- 08-05-2022, 21:36:49Üyeliği durduruldu😂 şaka bi yana dediğiniz gibi baya fark etti şuan biraz şiş ilerde daha iyi olucakNetkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
19 oldum
geçmiş olsun bu arada rahatlama gelmiştir