Bende ameliyatla burun içerinde düzeltme yaptırdım.(sanırım kıkırdak alındı)
Benim düzeltme amacım yaş ilerlerde koah ve benzeri hastalıklardan hastanede yatmak zorunda kalırsam nefes yolum burundan girilebilsin engel teşkil etmesin diye. Hastanede benzer durumları görünce ilerde pişman olmayım diye..
Ağızdan nefes almak ağzı kuruluğunun yannda, ağız kuruluğunun sebep olduğu diş taşı na neden oluyor
Horlamaya neden oluyor ancak bu sadece burunla alakalı değil gırtlak yapısıylada alakalı.
Sonuç: Ameliyat oldum nefes almanın alma bir alışkanlık oldğuğu keşfettim. Burundan nefes aldğımda ekstra efor sarf ettiğimi düşünüyorum . Yani çocukluktan kazanılan alışkanlıkların bırakılması oldukçe zor ve Horlama geçmedi....