• 08-05-2022, 16:22:39
    #19
    Bende ameliyatla burun içerinde düzeltme yaptırdım.(sanırım kıkırdak alındı)
    Benim düzeltme amacım yaş ilerlerde koah ve benzeri hastalıklardan hastanede yatmak zorunda kalırsam nefes yolum burundan girilebilsin engel teşkil etmesin diye. Hastanede benzer durumları görünce ilerde pişman olmayım diye..
    Ağızdan nefes almak ağzı kuruluğunun yannda, ağız kuruluğunun sebep olduğu diş taşı na neden oluyor
    Horlamaya neden oluyor ancak bu sadece burunla alakalı değil gırtlak yapısıylada alakalı.
    Sonuç: Ameliyat oldum nefes almanın alma bir alışkanlık oldğuğu keşfettim. Burundan nefes aldğımda ekstra efor sarf ettiğimi düşünüyorum . Yani çocukluktan kazanılan alışkanlıkların bırakılması oldukçe zor ve Horlama geçmedi....
  • 08-05-2022, 16:52:36
    #20
    geçmiş ve hayırlı olsun hocam. Bende Aralık ayında oldum. İmkanı olan herkes olsun
  • 08-05-2022, 17:54:03
    #21
    Üyeliği durduruldu
    EmirSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende 18 yaşımda ameliyat olucaktım hala olucam 19 oldum
    Hocam siz erteledikçe yaş ilerliyor
    theodyolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş ve hayırlı olsun hocam. Bende Aralık ayında oldum. İmkanı olan herkes olsun
    teşekkür ederim hocam katılıyorum size
  • 08-05-2022, 18:38:20
    #22
    Doganogz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz erteledikçe yaş ilerliyor
    teşekkür ederim hocam katılıyorum size
    Aldık Bakalım ama içimde korku var geçmiş olsun bu arada rahatlama gelmiştir
  • 08-05-2022, 18:53:43
    #23
    Üyeliği durduruldu
    EmirSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldık Bakalım ama içimde korku var geçmiş olsun bu arada rahatlama gelmiştir
    Hocam cuma günü oldum yarın tamponları çıkarıcaklar o zman rahatlıycam
  • 08-05-2022, 19:16:59
    #24
    Karadenizli iken İzmirli olmuşsunuz ahahah, şaka maka baya başarılı olmuş yeni burnunuz hayırlı olsun
  • 08-05-2022, 21:36:49
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karadenizli iken İzmirli olmuşsunuz ahahah, şaka maka baya başarılı olmuş yeni burnunuz hayırlı olsun
    😂 şaka bi yana dediğiniz gibi baya fark etti şuan biraz şiş ilerde daha iyi olucak
  • 09-05-2022, 00:26:43
    #26
    Geçmiş olsun hocam tez vakitte iyileşmeniz dileğiyle.
  • 09-05-2022, 02:59:35
    #27
    estetiksiz fiyat ne oluyor?