N0S adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ya biz burada ekmek parası kazanalım diye günde onlarca kişiyle uğraşalım. Aldığımız para zaten geçinmeye yetmiyor. Bunları geçtim dışarı çıkıyorsun yabancı ülke sanki... Kafeye vs. gitmeyi geçtim arabaya binmek bile lüks olmuş. Bizim şartlarımız çok daha ağır