bizi çekip atsalar orjinali kurgu kalır orası da ayrı konu hocam
Millet aç kalıyor, yarışıyor vs. Survivor oluyor. Haftalık aldıkları paralar belki bizim burada 10-15 aylık gelirimiz. Dert tasa yok deniz kum güneş. Ne mültecisi var, ne siyaseti var, ne ekonomi derdi var. Kafan rahat üstüne birde ödül veriyorlar.
Ya biz burada ekmek parası kazanalım diye günde onlarca kişiyle uğraşalım. Aldığımız para zaten geçinmeye yetmiyor. Bunları geçtim dışarı çıkıyorsun yabancı ülke sanki... Kafeye vs. gitmeyi geçtim arabaya binmek bile lüks olmuş. Bizim şartlarımız çok daha ağır