• 04-05-2022, 20:36:13
    #1
    Selamlar,

    Herşeyin fiyatı arttı malum zeytinyağı da marketlerde vs pahalı kaliteliler çok daha pahalı.
    Forumdada bir kaç kişi konu açınca aklıma geldi. büyük dedelerden nesillerdir zeytinciyiz zeytinyağının satışını hep çevremizde yapıyorduk fakat fiyatlar artınca insanların cebinde kalan parası azalınca zeytinyağı çevrede daha az alınır oldu elimizde baya kaldı.

    şuan bende burda alan olur mu diye merak ettim açıkçası 50 veya 55₺ den satmayı düşünüyorum sızma zeytinyağını.

    Yerimiz izmir Torbalı da bahçemizde 400-500 yaşına yakın ağaçlardan 5-10 yaşına kadar olan genç ağaçlar da var nesillerdir zeytinciyiz yani. gelip görüp deneyip almak isteyen olursa izmirden beklerim mesaj atması yeterli veya kargoyla göndersem burdan almak isteyen olur mu merak ettiğim için konu açmak istedim düşüncelerinizi merak ediyorum.
  • 04-05-2022, 20:37:37
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu gün Aldım Kilosunu 50 TL den Bir Teneke 18Kg
  • 04-05-2022, 20:37:50
    #3
    Adana'dan getirtiyoruz biz hocam, alıcısı mutlaka vardır.
    Güzel bir bütçe ile zeytinyağı kelimesinde sıralamaya girerseniz bence toptan satışını yapabilirsiniz.
    Ya da Linkedin üzerinden, malzeme alım müdürlerini bulabilir, oteller için pazarlayabilirsiniz.
    • hakobaba
    hakobaba bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-05-2022, 20:38:49
    #4
    Hele ayçiçeği düşünün sonra zeytinyağını düşünürüz.
  • 04-05-2022, 20:39:26
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adana'dan getirtiyoruz biz hocam, alıcısı mutlaka vardır.
    Güzel bir bütçe ile zeytinyağı kelimesinde sıralamaya girerseniz bence toptan satışını yapabilirsiniz.
    Ya da Linkedin üzerinden, malzeme alım müdürlerini bulabilir, oteller için pazarlayabilirsiniz.
    Buradaki tüccarlar toptan alıyor ama ucuz alıyor siz sanırım marketlere restoranlara vs toptan satmaktan bahsediyorsunuz.
  • 04-05-2022, 20:39:30
    #6
    Alıyorum şükür pahalı ama sağlıklı
  • 04-05-2022, 20:40:19
    #7
    hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradaki tüccarlar toptan alıyor ama ucuz alıyor siz sanırım marketlere restoranlara vs toptan satmaktan bahsediyorsunuz.
    Aynen hocam,
    Atıyorum x firması alım yetkilisi olarak unvanları var, bu kişilere teklifte bulunur ve küçük bir numune gönderimi sağlarsanız ilgilenebilirler.
    • hakobaba
    hakobaba bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-05-2022, 20:44:46
    #8
    bizim burada apartman arası,sokak arası zeytin ağaçları olur.hep yere dökülür tüzüne bakılmazdı.garibanın birisi gelir toplardı.şimdi o zeytin ağaçları apartman oldu. hadi şimdi arasınlarda bulsunlar.

    izmir içi satabilirsiniz forumdan veya internetten.başka illere kargo olayı var çok pahalıya gelir. geçen kedi maması gönderdiler 1.600 gram 70 lira tuttu
  • 04-05-2022, 20:49:55
    #9
    3 gun once bir arkadas 39 liradan satiyordu hocam ki ege nin zeytinyagi gene.