bizim burada apartman arası,sokak arası zeytin ağaçları olur.hep yere dökülür tüzüne bakılmazdı.garibanın birisi gelir toplardı.şimdi o zeytin ağaçları apartman oldu. hadi şimdi arasınlarda bulsunlar.
izmir içi satabilirsiniz forumdan veya internetten.başka illere kargo olayı var çok pahalıya gelir. geçen kedi maması gönderdiler 1.600 gram 70 lira tuttu