Selamlar,
Herşeyin fiyatı arttı malum zeytinyağı da marketlerde vs pahalı kaliteliler çok daha pahalı.
Forumdada bir kaç kişi konu açınca aklıma geldi. büyük dedelerden nesillerdir zeytinciyiz zeytinyağının satışını hep çevremizde yapıyorduk fakat fiyatlar artınca insanların cebinde kalan parası azalınca zeytinyağı çevrede daha az alınır oldu elimizde baya kaldı.
şuan bende burda alan olur mu diye merak ettim açıkçası 50 veya 55₺ den satmayı düşünüyorum sızma zeytinyağını.
Yerimiz izmir Torbalı da bahçemizde 400-500 yaşına yakın ağaçlardan 5-10 yaşına kadar olan genç ağaçlar da var nesillerdir zeytinciyiz yani. gelip görüp deneyip almak isteyen olursa izmirden beklerim mesaj atması yeterli veya kargoyla göndersem burdan almak isteyen olur mu merak ettiğim için konu açmak istedim düşüncelerinizi merak ediyorum.