• 17-02-2009, 00:03:41
    #10
    Bende şu yaşadığım 2 rezalet dışında memnunum. İş bankamda var bartuc ama arada eft izileri havale izinleri falan gidiyor kötü oluyor.
    Yatırmamış namussuzlar Kart abimin üzerine geçende kartı yuttuğunda o uğraşmıştı baya almak için bu sefer telde 2 saat uğraştırdılar ordan oraya aktardılar bir daha kart için yanıma gelme dedi deli oldu gariban.
  • 17-02-2009, 00:37:04
    #11
    Üyeliği durduruldu
    banada benzer bir olay oldu Para yatırmak için kartı soktum şifre vs vs girdim. makina kilitlendi kartı yutt güvenliğe soyledim tekrar veririmi faln diye vermez ama yinede bekle istersen dedi bende tamam dedim bi süre geçti gelişme yok girdim içeri veznede bi bayan vardı dedim matik kartımı aldı biraz once gelişme ne dedim kart yok makinede dedi nasıl olmaz dedim mümkünü yok yok işte dedi dedim bakmak istiyorum ben güvenliğe soyledi baktır diye neyse adam açtı baktı tabi kart orda kimlik goreim dedi gösterrdm aldm kartı çıkarkende veznedeki kadına kartım zaten makinada değilmiş dedim karının surat 9 karış

    Not: genel merkezden Yükleme Yapılıyormuş Ondan Dolayı Makina Kartımı almış
  • 17-02-2009, 19:40:12
    #12
    PARAMATİKDE SIKIŞAN PARANIN İADESİ- xxx
    Gelmiş para sonunda
  • 17-02-2009, 21:06:43
    #13
    İŞBANK tam kelimeyle mükemmel bir banka arkadaşlar.
  • 17-02-2009, 21:11:18
    #14
    Evet kendi adıma iş bankası alıcam yakında öğrencilere veriyorlar .
  • 17-02-2009, 21:14:31
    #15
    parayı aldığına sevindim.bende işbankası kullanıyorum henüz bi sorunla karşılaşmadım.
  • 17-02-2009, 21:24:46
    #16
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Banada oldu aynısı garantide
  • 17-02-2009, 21:31:02
    #17
    Garantinin işi zor siteleri çok güzel ama ona lafım yok dünyada en iyi ticaret sitesimi banka sitesimi ne 1. seçildi
  • 17-02-2009, 21:44:46
    #18
    Ne Kadar Olumsuzluklarını Görsemde Garanti Bankasından Kopamıyorum