Bende şu yaşadığım 2 rezalet dışında memnunum. İş bankamda var bartuc ama arada eft izileri havale izinleri falan gidiyor kötü oluyor.
Yatırmamış namussuzlar

Kart abimin üzerine geçende kartı yuttuğunda o uğraşmıştı baya almak için bu sefer telde 2 saat uğraştırdılar ordan oraya aktardılar bir daha kart için yanıma gelme dedi deli oldu gariban.