• 15-01-2024, 14:57:47
    Sonunda SeyyİT Çağlı ile alakalı mahkemeye çağrıldım. 30 Mayıs'ta duruşmamız var Denizli'de... Ülkemizdeki adalet sistemi gerçekten de ağır işliyor bizzat şahit oldum. Umarım ağır da olsa tatmin edici bir karar aldırabiliriz hepimiz için... Mahkemede özellikle mağdur olanların sayısına dikkat çekeceğim. Hatta mevcuttaki mahkeme dosya numaralarını ileteceğim hakime. İçeri aldırabilirsek ne mutlu. İçerdeyse de süresini uzatabilirsek ne mutlu. Haklı davamız sürüyor. Sonuç alınca hemen herkesin yapması için yardımcı olacağım forumda. Takipte kalın!

  • 15-01-2024, 15:07:41
    Bu adamın İbanlarını maliye ye şikayet etseydiniz 100 lerce kez banka hesaplarını kitlerlerdi bukadar soygun yapamazdı senin polisin mahkemen yıllar sürer şikayet etseydiniz 3 gunde kıtlerlerdi buna

    genede hayırlısı olsun inşallah cezasını çeker. gerçi ben bu kanunlara pek güvenmiyorum
  • 15-01-2024, 15:11:55
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adamın İbanlarını maliye ye şikayet etseydiniz 100 lerce kez banka hesaplarını kitlerlerdi bukadar soygun yapamazdı senin polisin mahkemen yıllar sürer şikayet etseydiniz 3 gunde kıtlerlerdi buna
    Hocam IBAN'larını 1. mesajımda paylaştım. İşe yarayacağını düşünüyorsan buyur yap hepimize faydan olsun. Ama çok etkili olacağını sanmam yeni IBAN açmak 10 saniyelik mevzu...
  • 15-01-2024, 15:18:00
    VSaBaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam IBAN'larını 1. mesajımda paylaştım. İşe yarayacağını düşünüyorsan buyur yap hepimize faydan olsun. Ama çok etkili olacağını sanmam yeni IBAN açmak 10 saniyelik mevzu...
    Dolandırılan kişi dekont ile birlikte şikayet etmesi gerekiyor.
    Yemin ederim keşke polis yakalasaydı dedirtiyorlar.
  • 15-01-2024, 15:20:01
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolandırılan kişi dekont ile birlikte şikayet etmesi gerekiyor.
    Yemin ederim keşke polis yakalasaydı dedirtiyorlar.
    Peki IBAN özelinde mi bi yasaklama geliyor? Komple banka hesabına mı?
  • 15-01-2024, 15:26:13
    VSaBaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki IBAN özelinde mi bi yasaklama geliyor? Komple banka hesabına mı?
    Kople bütün bakaları kitlenir. iş yapıyorsun kdv sini vermiyorsun diye ceza kesiyorlar. cezayı odemez isen kitliyorlar hesapları son 5 sene ne geldiyse tek tek soruyorlar hesabını

    Buradaki çogu insan başına iş almak istemiyor. 300 tl dolandırılmış ugraşmak isdemiyor pas geçiyor. maliye bakanlıgına mail atsın dekont ile birlikte. onu hemen kaparlar. Başınızda agrımıyor yeterki elinizde kanıt olsun. ben şikayetleri okuyorum bazen kandırılan insanlar bunu yapsalar yemin ederim forumda hırsız kalmaz
    zaten hangi cesaret ile hangi akılla bu işleri yapıyolar aklım ermiyor. yahu sen dolandırıyon ama fişleniyon kaçışı yok bu ne cesaret
  • 16-01-2024, 09:40:43
    OH OH OH! Şimdi soruşturma UYAP'a düşünce baktım da... Turkcell'e yazmışlar, Türk Telekom'a R10'a yazmışlar, bankalara yazmışlar... Hepsi çatır çatır bilgilerini vermiş ve beni doğrulamışlar sağolsunlar. Ya geç sonuç alacağım diye üzülüyordum ama dilekçemde yazdığım tüm konuları tek tek incelemişler. Valla adaletimize olan güvenime bakış açım değişecek sanırım. Halen güzel işler yapanlar var şükürler olsun. En çok da R10 yetkilimiz (muhtemelen @Coşkun Çetin; beyin) beni doğrulaması, forumda çok kişiyi dolandırdığını söylemesi ve şikayetçi olduğunu söylemesi beni sevindirdi. Arkadaşlar başlıkta belirttiğimiz gibi sanırım SeyyİT'in çırasını yakıyoruz ve çeteyi çökertiyoruz sanırım bu sefer

    (NOT: Farkettiniz mi bilmiyorum ama telefonların bazılarını yabancı uyruklu şahıslar üzerinden almış YKN yabancı kimlik numarası demek. Vay zibidi vay nelerde bilirmiş)





    D*LANDIRDIĞI HERKESİN HESABININ YER ALDIĞI ZİRAAT BANKASI HESAP DÖKÜMÜ... BAYAĞI İNCELEDİM. MUSA DÜLGERLER FALAN FİLAN HEPSİ KABAK GİBİ ORTADA. YANİ BENİM DOSYA SAYESİNDE BİÇOK ARKADAŞIN DA DURUMU KOLAYLAŞACAK. ŞU İŞTEN Bİ SIYRILAYIM TEK TEK HERKESE DAVA AÇMASI İÇİN ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK SAĞLAYACAĞIM.

    İZLEYİN DE KEYFİNİZ YERİNE GELSİN;
    https://www.youtube.com/shorts/_yLPsRLTZIo

    UYAP ne güzel sistemmiş inceledikçe neler görüyorum... Soyadını değiştirmiş bu soysuz. ÖZTÜRK müş soy ismi. Daha güzelini söyleyim. Canım savcım şöyle bir yazı ile mahkemeye sevketmiş olayı...


    YANİ BU NE DEMEK? İSTEDİĞİMİZİ ALDIK DEMEK. SÜREKLİ AÇILAN DOSYALAR SONUÇ VERDİ VE ONA TCK MADDE 58 UYGULANACAK. ÖNCEKİ SABIKALARLA BİRLEŞTİRİLDİ VE ARTIK TUTUKSIZ YARGILANMASI PUFFF!
    ŞİMDİ O DEYYUSU İÇERİDE NASIL TUTARIZ ONUN HESAP KİTABINI YAPACAĞIZ... ARK ARKAYA PAT PAT PAT! DAVA AÇACAĞIZ DİĞER MAĞDUR OLAN DOSTLARLA
    ÇOK ZEVK ALIYORUM YA. İYİ Kİ D*LANDIRILMIŞIM İŞ ÇIKTI BANA 2200 TL PARAM GİTTİ AMA O PARAYLA OYUN KONSOLU ALAMAZDIM ZATEN ALSAM DA BU KADAR ZEVK ALAMAZDIM

    İşte sümsük herifin sabıka kaydı!

  • 16-01-2024, 11:06:57
    Üyeliği durduruldu
    Nasıl adam arkadaş bunlar, korkmuyorlarda, anca uyuşturucu müptelası biri böyle kara göz olabilir diye düşünüyorum.
  • 16-01-2024, 11:40:01
    Hocam tekerrür ise içeride nasıl tutacağız diye düşünmenize gerek yok çünkü bunun bu sabıkayla hakimin mükerrir demesi lazım. Meslek haline getirmiş. Tekerrürde 4te4 yatar yine gerçi tahminimce