Sonunda SeyyİT Çağlı ile alakalı mahkemeye çağrıldım.
30 Mayıs'ta duruşmamız var Denizli'de... Ülkemizdeki adalet sistemi gerçekten de ağır işliyor bizzat şahit oldum. Umarım ağır da olsa tatmin edici bir karar aldırabiliriz hepimiz için... Mahkemede özellikle mağdur olanların sayısına dikkat çekeceğim. Hatta mevcuttaki mahkeme dosya numaralarını ileteceğim hakime. İçeri aldırabilirsek ne mutlu. İçerdeyse de süresini uzatabilirsek ne mutlu. Haklı davamız sürüyor. Sonuç alınca hemen herkesin yapması için yardımcı olacağım forumda. Takipte kalın!