• 02-05-2022, 17:33:29
    #1
    ÖDEME YAPILDI

    Öncelikle herkesin ramazan bayramını kutluyorum dostlar.
    Başlıkta yazdığı gibi ihtiyacı olan bir kişiye 25 tl yollayacağım.
    Gönül isterdi ki daha çok yollayayım ama elden bu kadar geliyor. (Bütçemin 5 de 1 i)
    Hayırlı bayramlar.
  • 02-05-2022, 17:35:42
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yemek parası olarak alabilirim daha ihtiyacı olan arkadaş varsa sorun yok
  • 02-05-2022, 17:36:55
    #3
    Rakamın bir önemi yok hocam, çok güzel yapmışsınız. Helal olsun
  • 02-05-2022, 17:40:03
    #4
    Teşekkürler
  • 02-05-2022, 17:40:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Öğrenciye ulaşım kredisi olarak yüklemek üzere alabilirim. Öğrenci memleketlim ve akrabam değil. (Yükleme belgesinide yollarım)
  • 02-05-2022, 17:43:01
    #6
    ALLAH hayrınızı kabul etsin
  • 02-05-2022, 17:44:19
    #7
    Allah kabul etsin
  • 02-05-2022, 17:45:02
    #8
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kabul etsin
    teşekkürler hocam
  • 02-05-2022, 17:45:15
    #9
    Allah kabul etsin