ÖDEME YAPILDI

Öncelikle herkesin ramazan bayramını kutluyorum dostlar.
Başlıkta yazdığı gibi ihtiyacı olan bir kişiye 25 tl yollayacağım.
Gönül isterdi ki daha çok yollayayım ama elden bu kadar geliyor. (Bütçemin 5 de 1 i)
Hayırlı bayramlar.