• 30-04-2022, 23:55:36
    #1
    Bugun araba fiyatları ev fiyatlarıyla kafa kafaya neredeyse (istanbul hariç) ev alirken 20 yil kredi varken neden arabada 4 sene ile limitli? şöyle 20 yıl olsada bi araba alsak, biz aliriz 50 katı geri ödemeli enflasyon düşer anasini satayim gerçi..
  • 30-04-2022, 23:57:20
    #2
    Araç kredisi vade değişmedi ise 48 ay olmalı.
  • 01-05-2022, 00:00:43
    #3
    Bir insan ömrünün 20 senesini araba sahibi olmak için harcar mı.
    20 sene içinde o araç perte çıkar, sen hala borç ödersin. 20 sene onay verilse gerçekten kredi ile araç alacak insan var mı merak ediyorum.
    Halkını sömüren devlet.
  • 01-05-2022, 00:03:14
    #4
    Tekrarı olmayan bir hayatı bu denli yaşamak şükürler olsun yaşıyoruz
  • 01-05-2022, 00:11:05
    #5
    2 sene önce sıfır alsaydın şuan kafadan 300 bin TL kardaydın)
  • 01-05-2022, 00:15:49
    #6
    Ev için bişey diyemem ama 20 yıl vadeli araba alınmaz.
  • 01-05-2022, 01:20:10
    #7
    Devlet otomobilde böyle akıl dışı vadelere izin veremez.
    Devlet sen araba alama diye araçların üzerine fahiş ÖTV koyuyor.
    Bunun amacı senin gibi düşük katma değer üreten düşük gelirli insanların yüksek katma değerli ürünlere para harcamasını engelleyerek cari açığı kontrol altında tutmak.
    Çünkü biz tasarruf etmeyen bir millet olduğumuz için bankalar içeride kredi verebilmek için dışarıdan borçlanıyorlar.
    Sonra sen Almanya dan aldığın borçla Almanın arabasını alıyorsun. Hem arabayı alırken hem de krediyi geri öderken Almana 2 kez para kazandırıp çok fazla dövizi ülkeden dışarı kaçırıyorsun. Sonra fakirleşiyorsun köleleşiyorsun. Ekonomik krizler bitmiyor.
    Bir insan araba sahibi olmayı 20 sene kredi ödemek pahasına isteyemez. 20 senede o araba hurda olur. Perte çıkar. Sen hala kredisini ödemeye devam edersin.