Bir insan ömrünün 20 senesini araba sahibi olmak için harcar mı.
20 sene içinde o araç perte çıkar, sen hala borç ödersin. 20 sene onay verilse gerçekten kredi ile araç alacak insan var mı merak ediyorum.
Halkını sömüren devlet.