• 30-04-2022, 23:07:00
    #10
    bayram yakın kırmayın birbirinizi
  • 30-04-2022, 23:07:20
    #11
    DenizAli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğiniz gibi zorunlu olan zamanlar oluyor. Mesela arkadaşım dolap'ta fazla büyük bir mağazası var satış yapıyor. Kız kazandığıyla 12 pro aldı nedenini sorduğumda dolapta bilgisayardan ürün falan ekleyemiyorsun eski telefonumda. yormuştu dedi. Gayet mantıklı geldi , ama sorarsan bende 12 var açıkcası parasını ben verseydim vermezdim. Çünkü kullanmıyorum sadece arada youtubeden video izliyorum o kadar.
    Kesinlikle hocam ben de artık çile çekiyordum ama çok fazla para vermeyi gerçekten pek mantıklı görmeyip ipad almıştım sıfır... Sonra onu da taşımak zot olunca mecbur kaldım
  • 30-04-2022, 23:08:19
    #12
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bayram yakın kırmayın birbirinizi
    Kıracak bir şey yok hocam sadece bazı insanları anlamak gerçekten güç. Diyelim ki amacım farklı, ürünlerin reklamını yapıyorum bu neden başkasını rahatsız ediyor?
  • 30-04-2022, 23:10:27
    #13
    -Apple Watch satışından dolayı bu durum beni mutlu etse de-

    Burada bildiğiniz bilinç altı mesaj veriliyor. Apple watch satışları arttı ooo süper, hımm kim satmış ilgili kişi. Hemen konusuna bakayım. Mesajı içeriyor.

    Bunu yapamazsınız. Yapmamalısınız. Alışveriş bölümünde satışı yapan kişilerin hakkına girmiş oluyorsunuz. Parasını verirsiniz, duyuru da yaparsınız, 2 saatte bir yazınızı da güncellersiniz. Aynı üyelikle yapılan bu algılar hakkıma - hakkımıza- girmiş oluyorsunuz. Daha önceki konularınızda yazmamak için kendimi tuttum ama yeter.

    Attığım mesajdaki linkte, moderatör arkadaş gerekli uyarıyı yapmış zaten. Sizin yorum yazıp yazmamanız açıkcası pek umrumda değil.
  • 30-04-2022, 23:12:32
    #14
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıracak bir şey yok hocam sadece bazı insanları anlamak gerçekten güç. Diyelim ki amacım farklı, ürünlerin reklamını yapıyorum bu neden başkasını rahatsız ediyor?
    ben ticaret yapmıyorum tamamen tarafsızım bu olaylara ama gördüğüm kadarıyla aynı sektörde olan bazı kişiler birbirinin konularına girip baltalama amaçlı yazılar yazıyorlar .konum sizden dışarı ama çok radtladım böyle yapanlara.farklı sektörlerde
  • 30-04-2022, 23:14:32
    #15
    Gurul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -Apple Watch satışından dolayı bu durum beni mutlu etse de-

    Burada bildiğiniz bilinç altı mesaj veriliyor. Apple watch satışları arttı ooo süper, hımm kim satmış ilgili kişi. Hemen konusuna bakayım. Mesajı içeriyor.

    Bunu yapamazsınız. Yapmamalısınız. Alışveriş bölümünde satışı yapan kişilerin hakkına girmiş oluyorsunuz. Parasını verirsiniz, duyuru da yaparsınız, 2 saatte bir yazınızı da güncellersiniz. Aynı üyelikle yapılan bu algılar hakkıma - hakkımıza- girmiş oluyorsunuz. Daha önceki konularınızda yazmamak için kendimi tuttum ama yeter.

    Attığım mesajdaki linkte, moderatör arkadaş gerekli uyarıyı yapmış zaten. Sizin yorum yazıp yazmamanız açıkcası pek umrumda değil.
    Bunu ertesi gün konu açan siz mi diyorsunuz? Konuların hepsini sildirip tek konuda toplattım. Attığım konularda da kimsenin hakkına girmiyorum zira bu saati benden başka satan birini görmedim ben de bunu hobi amaçlı yapıyorum zaten. Hepsini geçtim premium üyeliğiniz yok. Algı kasmak için gelip burada kendinizce duyar geliştirmeyin. Konuyu sizin gibi art niyetli arkadaşlar çarpıtmasın diye başlığı dahil olmak üzere düzenledim. Uyarılarınız için de çok teşekkür ediyorum. Sadece bu kadar art niyetli ve negatif yaklaşmamanız gerektiğini önerebilirim ben de size Hayırlı bayramlar
  • 30-04-2022, 23:16:13
    #16
    Herkes pahalı telefon kullanma konusunda falan yazmış birde kendinize sorun bakalım!
    Bu telefon neden bu kadar pahalı? Bazı ülkelerin 1 aylık maaşına alınan telefonlar bizim ülkemizde 4 ay aç susuz kalıp anca alınacak fiyattalar.
  • 30-04-2022, 23:19:04
    #17
    @Gurul; konu başlığını ve içeriğini tekrar kontrol edebilirsiniz
  • 30-04-2022, 23:21:09
    #18
    Haha bunu biliyordum. Yarası olan gocunur derler boşuna dememişler.

    İlk ilan piyasayı bilmediğim için açılmış konu ve farkındaysanız, yorum gelmemiş ve tekrar yorum yapmadım veya konu açmadım. Sonra sahibinden ve letgodan piyasayı belirleyip, hem iphone 8 hem de iphone 8 plus telefonum için AYRI AYRI ilan açtım ki sonuçta ikisi farklı ürün. Hakkımdır.

    Konularınızın takipçisiyim en ufak sattığınız ürünlerle ilgili mesaj içeren konu varsa, kapatılması için elimden geleni yapacağım.