-Apple Watch satışından dolayı bu durum beni mutlu etse de-
Burada bildiğiniz bilinç altı mesaj veriliyor. Apple watch satışları arttı ooo süper, hımm kim satmış ilgili kişi. Hemen konusuna bakayım. Mesajı içeriyor.
Bunu yapamazsınız. Yapmamalısınız. Alışveriş bölümünde satışı yapan kişilerin hakkına girmiş oluyorsunuz. Parasını verirsiniz, duyuru da yaparsınız, 2 saatte bir yazınızı da güncellersiniz. Aynı üyelikle yapılan bu algılar hakkıma - hakkımıza- girmiş oluyorsunuz. Daha önceki konularınızda yazmamak için kendimi tuttum ama yeter.
Attığım mesajdaki linkte, moderatör arkadaş gerekli uyarıyı yapmış zaten. Sizin yorum yazıp yazmamanız açıkcası pek umrumda değil.

Bunu ertesi gün konu açan siz mi diyorsunuz? Konuların hepsini sildirip tek konuda toplattım. Attığım konularda da kimsenin hakkına girmiyorum zira bu saati benden başka satan birini görmedim ben de bunu hobi amaçlı yapıyorum zaten. Hepsini geçtim premium üyeliğiniz yok. Algı kasmak için gelip burada kendinizce duyar geliştirmeyin. Konuyu sizin gibi art niyetli arkadaşlar çarpıtmasın diye başlığı dahil olmak üzere düzenledim. Uyarılarınız için de çok teşekkür ediyorum. Sadece bu kadar art niyetli ve negatif yaklaşmamanız gerektiğini önerebilirim ben de size

Hayırlı bayramlar