Dediğiniz gibi zorunlu olan zamanlar oluyor. Mesela arkadaşım dolap'ta fazla büyük bir mağazası var satış yapıyor. Kız kazandığıyla 12 pro aldı nedenini sorduğumda dolapta bilgisayardan ürün falan ekleyemiyorsun eski telefonumda. yormuştu dedi. Gayet mantıklı geldi , ama sorarsan bende 12 var açıkcası parasını ben verseydim vermezdim. Çünkü kullanmıyorum sadece arada youtubeden video izliyorum o kadar.
Kesinlikle hocam ben de artık çile çekiyordum ama çok fazla para vermeyi gerçekten pek mantıklı görmeyip ipad almıştım sıfır... Sonra onu da taşımak zot olunca mecbur kaldım