acemilik amasya cıktı iyi mi
14
●466
- 29-04-2022, 17:16:252018 yılında aralıkta bedelli yapmıştım. En büyük sorun, o sene kış orda baya sert geçmişti. Herkes hasta olmuştu. Hatta en değerli şey, aramızda konuştuğumuz, boğaz pastiliydi
İyileşen tekrar hasta oluyordu koğuşta. Yürüyüş yapıyoruz, 1dk da biri kayıp düşüyordu. Bir de duş bizim, dışarda başka binadaydı. Sıcak sudan sonra soğuğu yiyince bünyen zayıflıyordu
Onun dışında hiç bir sorun yaşamadım, zaten bedelli olduğu için çok yüklenmemişlerdi. Ama o soğuktan sonra bir daha Amasya'ya gitmem
- 29-04-2022, 17:18:452019 aralıktada ben bedelli yapmıştım gerçekten çok soğuktu hiç güneş görmedik diyebilirim, sabah 6da zifiri karanlıkta kapıya dikerler saat 9a kadar içtima için komutan beklerdik, yerler buz olduğu için oturamazdık, kalorifer hep bozuktu, herkes o hastalığı yaşadıAnilD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2022, 17:27:37Amasya'da yaptım askerliği. Tugayda imkanlar fena değildi iyiydi. Ben Ocak ayında kışın yaptım. Full kar vardı ve hava -5 ile -15 arasındaydı. Soğuktan donuyorduk. Yazın nasıl olur bilmiyorum.
Şehir olarak Amasya kötü ve kasvetli bir yer. Tugay dağların arasında. Dağlar dağlar şarkısını söyletiyor adama
- 29-04-2022, 17:43:15Hayırlı olsıun hocam cok güzel onemli olan usta birliği cogu zaman ve arkadaslıklar orda edniyior bende geçen sene bu zamanlarda gittim sıcakta zor oluyor ınanın ama zaman su gibi geciyor usta birliği ankara da cıkabilir kıbrıs da genelllkikjle 2 yer arası hayırlı teskereler olsın sımdıden
İyileşen tekrar hasta oluyordu koğuşta. Yürüyüş yapıyoruz, 1dk da biri kayıp düşüyordu. Bir de duş bizim, dışarda başka binadaydı. Sıcak sudan sonra soğuğu yiyince bünyen zayıflıyordu 