AnilD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2018 yılında aralıkta bedelli yapmıştım. En büyük sorun, o sene kış orda baya sert geçmişti. Herkes hasta olmuştu. Hatta en değerli şey, aramızda konuştuğumuz, boğaz pastiliydi İyileşen tekrar hasta oluyordu koğuşta. Yürüyüş yapıyoruz, 1dk da biri kayıp düşüyordu. Bir de duş bizim, dışarda başka binadaydı. Sıcak sudan sonra soğuğu yiyince bünyen zayıflıyordu

Onun dışında hiç bir sorun yaşamadım, zaten bedelli olduğu için çok yüklenmemişlerdi. Ama o soğuktan sonra bir daha Amasya'ya gitmem
2019 aralıktada ben bedelli yapmıştım gerçekten çok soğuktu hiç güneş görmedik diyebilirim, sabah 6da zifiri karanlıkta kapıya dikerler saat 9a kadar içtima için komutan beklerdik, yerler buz olduğu için oturamazdık, kalorifer hep bozuktu, herkes o hastalığı yaşadı