Amasya'da yaptım askerliği. Tugayda imkanlar fena değildi iyiydi. Ben Ocak ayında kışın yaptım. Full kar vardı ve hava -5 ile -15 arasındaydı. Soğuktan donuyorduk. Yazın nasıl olur bilmiyorum.
Şehir olarak Amasya kötü ve kasvetli bir yer. Tugay dağların arasında. Dağlar dağlar şarkısını söyletiyor adama