acemilik amasya cıktı iyi mi
14
●466
- 29-04-2022, 17:10:27Amasyada 2019 aralık ayında Bedelli olarak yapmıştım. Bu içtima olayının gerçekten b.kunun çıkarıldığı bir yer. sabah 6da dikiyolar 9a kadar bölük komutanı bekleniyor. Biz bedelli olduğumuz için çok rahat bırakmışlardı. Bildiğim kadarıyla sadece acemi birliği orası çok az usta asker vardı sadece. DK (Devre kayıpları) çok eziyolardı, nerde pis iş var hep DKlar gidiyor. Hiç hırsızlık olayıyla karşılaşmadık, usta askerler acemilere karşı yol gösterici, öğretici, komutanlar askere karşı iyi niyetliydi.
İlginç olan bir olay Khontkar ile aynı bölükteydik, yan tarafımızda Ezhel vardı, ve gerçekten bedellide olsa, kısa sürede orda kalsak hakkını verdiler, hiçbirşeyden kaçmadılar, tüm eğitimlere katıldılar, yürüyüşlere, silah atışlarına falan güzel bi anı olmuştu
Kısa ama iyi bir süreçti diyebilirim. Sadece bedellilere karşı değil, acemilere karşıda tutumları aynıydı ama dediğim gibi devre kayıpları çok eziliyordu
Heryerde otomatlar var girince kart alıyosun içinde 50tl yüklü oluyor, otomatlardan çikolata bisküvi su kola sıcak içecek gibi 7/24 alabiliyorsun. Akşam 5ten sonra usta askerler dışında kimse kalmıyordu samimi sohbetlerin yapıldığı güzel akşamlar geçiyordu. Telefon olayına gelince neredeyse ben hariç herkesin akıllı telefonu vardı
şarj edilen bi alan var orada defter altında tişört altında falan akıllı telefonlar şarj ediliyordu.
Esnafı ve dilencisi berbat bişey, acemi yeri olduğu için sanırım her ay sürekli yeni asker geliyor amasya'ya bu nedenle esnaf sadece askerlere çalışıyor nerdeyse, Heryer dilenci kaynıyor vermeyince küfür edenlermi dersin, peşinden takip edenlermi dersin
Kısacık güne neler sığdırdım içimden daha çokşey yazmak geliyor ama vaktim yok
Şimdiden hayırlı teskereler yolun açık olsun. - 29-04-2022, 17:11:26arkadaşım amasya'da yapmıştı. hiç övdüğünü duymadım. çok kötü diyordu . bir de aşırı sıcakmış. zaten acemiliği çok takmayın. 15 20 gün dişinizi sıkın , usta birliğine geçince 2 ay da orada diş sıkar, sonra şafak saymaya başlar rahatlarsınız.
alt devre geldi mi askerlik eğlenceli olmaya başlıyor.
dolapları kitlemeye izin vermiyorlar, yer değiştirmelere hazır olun (hırsız ş.ref yoksunlarına yani)