arkadaşım amasya'da yapmıştı. hiç övdüğünü duymadım. çok kötü diyordu . bir de aşırı sıcakmış. zaten acemiliği çok takmayın. 15 20 gün dişinizi sıkın , usta birliğine geçince 2 ay da orada diş sıkar, sonra şafak saymaya başlar rahatlarsınız.
alt devre geldi mi askerlik eğlenceli olmaya başlıyor.