Konu
acemilik amasya cıktı iyi mi
29-04-2022, 17:07:21
#6
frktncdmr
Bende Amasya 15. Piyade Eğitim Tugayinda yaptım genelde Kıbrıs ve Tekirdağ (kaydırma birlik) a usta birliği çıkıyordu.