Devlet hastanesinde ölüme terk edildim(!)
36
●2.840
- 28-04-2022, 11:07:55hastaneler inşaat mimari olarak gelişti de hizmet olarak kötü demekki
- 28-04-2022, 11:16:32"Ayıptır ayıp!!!! Eskiden hastane sırası bekliyordunuz!!!" vs. diyenler nedense bu konulara yorum yapmazlar. Provokatör vicdansızlar.
- 28-04-2022, 12:54:02Araştırma hastanelerinde randevuyu gece saatlerine verdiklerinde erkenden gidip sırada kimse olmayınca rica edip girebiliyorduk. Çalışma saatleri içerisinde gidin sırada kimse yoksa sizi alabilirler mi diye rica edebilirsiniz. Uzaktan geldiğinizi söylerseniz belki kırmayabilirler.
- 28-04-2022, 12:55:53yıldırma politikası yapıyorlar. yıllardır çapadaki randevu alma yerinde 3 tane çalışan olur saatte 20 kişiye randevu verirler o da en erken 6 ay sonraya amaç yıldırmak oradan sizi uzaklaştırmak dolayısıyla hastane üstündeki yükü hafifletmek masrafı kısmak. sanırım hükümetin politikası bu yoksa reis bir yazı göndersin bakalım tüm filmler bir ayda bitiyor mu bitmiyor mu?
- 28-04-2022, 13:37:04Hocam kanalda taş olma ihtimali yüksek. 2 3 ay o şekilde kalırsa böbreği kaybedersiniz. Acilde idrar tahlili isteyin kanama, enfeksiyon varlığı oradan çıkar. Ultrason ile böbrek şişliğini kontrol edebilirler, hiç bir şey yapamazsanız özele gidin üroloji doktorlarının yanında ultrason cihazı var zaten böbreğin şiş olup olmadığına bakarlar hemen.
- 28-04-2022, 13:50:42Yanlışınız vardır hocam, sağlık sistemimiz mükemmel! Hatta sağlıkta devrim olmuştu biz görmesek de, öyle değil mi hocam @osmanlitorunu;?
- 28-04-2022, 15:30:08Kolay kolay randevu bulamazsınız hocam. Bir fikir iletebilirim, evinize uzak yakın demeden diğer hastaneleri de bi kontrol edin. En kötü özelde röntgen çekimi yapıp devlet hastanesinde gösterebilirsiniz. Tedavi süreciniz olacaksa da maddi yönden devlet hastanesini seçmek gerek.