Hocam kanalda taş olma ihtimali yüksek. 2 3 ay o şekilde kalırsa böbreği kaybedersiniz. Acilde idrar tahlili isteyin kanama, enfeksiyon varlığı oradan çıkar. Ultrason ile böbrek şişliğini kontrol edebilirler, hiç bir şey yapamazsanız özele gidin üroloji doktorlarının yanında ultrason cihazı var zaten böbreğin şiş olup olmadığına bakarlar hemen.