yıldırma politikası yapıyorlar. yıllardır çapadaki randevu alma yerinde 3 tane çalışan olur saatte 20 kişiye randevu verirler o da en erken 6 ay sonraya amaç yıldırmak oradan sizi uzaklaştırmak dolayısıyla hastane üstündeki yükü hafifletmek masrafı kısmak. sanırım hükümetin politikası bu yoksa reis bir yazı göndersin bakalım tüm filmler bir ayda bitiyor mu bitmiyor mu?