öncelikle merhaba ben 17 yaşındayım çocukluğumdan beri tek başımayım ailevi sorunlarımdan dolayı ne yaptıysam tek başıma yaptım bu konu biraz özelim oluyor kısacası beni destekleyecek ve başarmamı sağlayacak kimse yok kendimi bildim bileli ortaokula ilk başladığım yıllardan beri bilgisayarla iç içeyim grafik tasarım web tasarım bunlarla uğraşıyorum fisiksel olarak ve bilgisayar üzerinden yapmadığım iş kalmadı(simitçilik dahi yaptım) üniversite sınavına 2 ay gibi bir süre kaldı temel derslerim çok kötüdür biraz para kazanıp dersahaneye yazıldım ancak çocukluğumdan temelim olmadığı için yinede beceremedim açıkcası bilgisayar bölümündeyim bölüm derslerimden hep başarıyla geçtim diğer derslerimdede ancak üniverstie sınavında bilgisayar ile ilgili bir bölüm kazanamayacağım aşikar bende freelance olarak birşeylere yöneldim smm paneli kurmuştum kapattım sonrasında web sitesi işleri almaya başladım ancak şuan müşteri bulamıyorum yaklaşık 2 3 aydır grafik tasarım işleri yapıyorum kendi çapımda yine aynı şekilde müşteri bulsamda düzgün bir para kazanmıyorum atıyorum post yapıyorum 150 lira sonra 1 2 hafta başka iş yapmıyorum site yapıyorum 2 3 bin lira sonra 2 3 ay iş almıyorum üniversiteye gitsemde çalışmak zorundayım ki kazanamayacağım için olduğum şehirde kalacağım burda kalırsamda fabrika gibi biryerde çalışmalıyım ama ben böyle biri şte çalışmak istemiyorum hayallerim hedeflerim çok farklı sonra e ticaret sitesi kurdum şuanda yayında mesela güzel tasarımlar yaptım ürünler buldum güzl bir site kurdum kendime ancak hiç sipariş alamadım , illegal o kadar teklif geliyorki ama o paradan hayır gelmeyeceği için yapmıyorum ben ne yapmalıyım artık nasıl bir yol izlemeliyim ben hayatımı fabrikada geçirmek istemiyorum
lütfen yanlış anlamayın diğer öğrenci arkadaşlar gibi kimseden para veya iş istemiyorum sadece büyüklerimden fikir almak bir nevi dertleşmek istiyorum
Ne Yapmalıyım artık çok sıkıldım?
8
●432
- 26-04-2022, 23:36:09Üyeliği durduruldu
- 26-04-2022, 23:38:221-) Linkedin profili oluştur ve insan kaynaklarında çalışan kişilere bağlantı isteğinde bulun.
2-) En güzel tasarımlarını profilini %100 olarak tamamladıktan sonra yayınla.
3-) Bağlantı isteğini kabul eden ve çevresi geniş olan İK çalışanlarına ricada bulun ve gönderine beğeni, yorum atsınlar (bende atabilirim 250 civarı bağlantım var.)
4-) Şirketlerin iş ilanlarına başvuru yap.
5-) Bekle, inan bana olacak.
Elinde güzel bir tasarımın ya da iş tecrüben yoksa yine Linkedin üzerindne staj ve iş arama gruplarından "kurumsal" bir firmada junior olarak çalışırsan 2-3 ay sonunda seni ciddiye almak zorunda kalırlar. - 26-04-2022, 23:39:28Üyeliği durdurulduşuan hatrı sayılır bir ajansta staj yapıyorum zaten referansları çok fazlaMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2022, 23:40:59Önemli olan onların referansları değil, senin kişisel CV'nde bulunan referansların olacak.vedatdemirkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Basit örnek;
İki tane aday geldi, ikisinin de tecrübesi aynı ama birisi kurumsal bir firmada bir kaç ay faaliyet göstermiş birisi, kimi daha çok ciddiye alırsın? - 26-04-2022, 23:45:18Üyeliği durdurulduhaklısınız burda bende ajans için iş yapıyorum yani benimde referanslarım varMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2022, 23:51:45Üyeliği durdurulduTeşekkür ederim hiç oyun oynamadım şuanda bilgisayarımda hiç oyun yok mesela keyif almakta şöyle web grafik siber güvenlik bu işlerle ilgili herhangi birşey yaparken büyük keyif alıyorum bıkmıyorumSerhatUmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2022, 00:43:05Üyeliği durdurulduFarklı bir bakış açısı teşekkür ederimMaxcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sana helal olsun doğru yolu araştırarak ve çalışarak kendin bulacaksın. Eğer grafik tasarım yaparken keyif alıyorsan o iş üzerinde durmanı ve ilerletmeni tavsiye ederim yolun açık olsun.