öncelikle merhaba ben 17 yaşındayım çocukluğumdan beri tek başımayım ailevi sorunlarımdan dolayı ne yaptıysam tek başıma yaptım bu konu biraz özelim oluyor kısacası beni destekleyecek ve başarmamı sağlayacak kimse yok kendimi bildim bileli ortaokula ilk başladığım yıllardan beri bilgisayarla iç içeyim grafik tasarım web tasarım bunlarla uğraşıyorum fisiksel olarak ve bilgisayar üzerinden yapmadığım iş kalmadı(simitçilik dahi yaptım) üniversite sınavına 2 ay gibi bir süre kaldı temel derslerim çok kötüdür biraz para kazanıp dersahaneye yazıldım ancak çocukluğumdan temelim olmadığı için yinede beceremedim açıkcası bilgisayar bölümündeyim bölüm derslerimden hep başarıyla geçtim diğer derslerimdede ancak üniverstie sınavında bilgisayar ile ilgili bir bölüm kazanamayacağım aşikar bende freelance olarak birşeylere yöneldim smm paneli kurmuştum kapattım sonrasında web sitesi işleri almaya başladım ancak şuan müşteri bulamıyorum yaklaşık 2 3 aydır grafik tasarım işleri yapıyorum kendi çapımda yine aynı şekilde müşteri bulsamda düzgün bir para kazanmıyorum atıyorum post yapıyorum 150 lira sonra 1 2 hafta başka iş yapmıyorum site yapıyorum 2 3 bin lira sonra 2 3 ay iş almıyorum üniversiteye gitsemde çalışmak zorundayım ki kazanamayacağım için olduğum şehirde kalacağım burda kalırsamda fabrika gibi biryerde çalışmalıyım ama ben böyle biri şte çalışmak istemiyorum hayallerim hedeflerim çok farklı sonra e ticaret sitesi kurdum şuanda yayında mesela güzel tasarımlar yaptım ürünler buldum güzl bir site kurdum kendime ancak hiç sipariş alamadım , illegal o kadar teklif geliyorki ama o paradan hayır gelmeyeceği için yapmıyorum ben ne yapmalıyım artık nasıl bir yol izlemeliyim ben hayatımı fabrikada geçirmek istemiyorum
lütfen yanlış anlamayın diğer öğrenci arkadaşlar gibi kimseden para veya iş istemiyorum sadece büyüklerimden fikir almak bir nevi dertleşmek istiyorum