• 25-04-2022, 22:46:00
    #10
    Ateeq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çanakkaleden ev alınır mı ve orada yaşanır mı acaba bilen orda yaşayan varmı
    süper olur ama çanakkalede değil geliboluda. çanakkaleden daha güzeldir ilçesi gelibolu. kayalıklar dediğimiz yerin tepesinden denize harika evler var.yada eski lunapark yolunda panayır kurulan yerde yine denize sıfır harika evler var. ha daha güzelini arıyorsan tekirdağ şarköy derim. ama param olsa hiç düşünmem geliboludan ev alırım
  • 26-04-2022, 01:26:28
    #11
    Ne sormak istersen özelden yazabilirsin. Çanakkaleden herkese selamlar..
  • 26-04-2022, 01:35:54
    #12
    Ata Demirer sevdirdi bize oraları
  • 26-04-2022, 02:25:50
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben artık başka şehire taşınmayı düşünsem şu soruları sorarım kendime;

    1- Deprem açısından risk ne durumda ?
    2- Şehir pahalı mı?
    3- Göç durumu nedir şehirin, çok göç alan bir yer mi yoksa değil mi?
    4- Ulaşım nasıl?
  • 26-04-2022, 13:27:47
    #14
    Bir kaç ay önce biz de niyetlendik gezdik baktık. Çok güzel yer
  • 26-04-2022, 13:37:16
    #15
    köprüden sonra durumu istanbul'a benzemez inşallah.
  • 26-04-2022, 13:48:32
    #16
    İlk 20 sene önce falan gökçeada için gitmiştik oralara. 10 Sene öncede geliboluda yazlık yaptık. Çok gelişti değerlendi. 3 bin TL olan arsalar şuanda 600 bin TL köprü meselesi falan derken. Çanakkale tarafıda güzel yaşanacak yerler yani. Arada gezmeye gidiyordum.

    Benim Geliboluda sevmediğim tek bir şey var yakında bir avm'nin olmaması. KFC tarzı fastfood çok severim haftada bir kaç defa gidiyorum. Çanakkaleye geçmek gerekiyor gitmek için. Şimdi köprüde var ama oda 200-250 TL galiba. yol vs derken bir fastfood yemek için yola 500 TL vermek olacak şey değl : )

    Ama gelibolu güzel bir ilçe sadece yazları değil kışında yaşanabilir özellikle sahil tarafında deniz kıyısında bir eviniz varsa çok mükemmel.

    Geçen yıl bozcaadaya giderken geyiklideydik orasıda çok hoşuma gitti çok aktif dolu dolu bir yer. Sahili baya geniş. Kışın nasıldır bilemiyorum.
  • 26-04-2022, 13:56:39
    #17
    Çok güzel fakat merkezi oldukça küçük bir yer. Büyük şehirde yaşayanlar Çanakkale'ye giderse kısa sürede sıkılabilir ama küçük şehirden Çanakkale'ye gitmek isterseniz fazlasıyla memnun kalırsınız.