Çok güzel fakat merkezi oldukça küçük bir yer. Büyük şehirde yaşayanlar Çanakkale'ye giderse kısa sürede sıkılabilir ama küçük şehirden Çanakkale'ye gitmek isterseniz fazlasıyla memnun kalırsınız.