Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben artık başka şehire taşınmayı düşünsem şu soruları sorarım kendime;
1- Deprem açısından risk ne durumda ?
2- Şehir pahalı mı?
3- Göç durumu nedir şehirin, çok göç alan bir yer mi yoksa değil mi?
4- Ulaşım nasıl?