• 25-04-2022, 12:46:42
    #28
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla bi sopa olsa yeter. pitbullu da elinde bıçak olanı da 2 büklüm ederim. denenmiştir.


  • 25-04-2022, 13:56:24
    #29
    ülkede kanun hukuk düzgün işleseydi ne sokak köpeği diye bir şey olurdu.ne pitbull tarzı köpekler beslenirdi. ver bakalım bu köpekleri besleyene sicil cezası beliyorlarmı bir daha.
  • 25-04-2022, 14:19:18
    #30
    anilguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelmiyor ki hocam yarim saat olmus, masum kedi kopege zarar veriyor pitbull.
    Ben bir Polis çağırırım tak yanımdalar, nasıl mı? Işık hızında Polis çağırma methodu ;

    Alo Polis "Dıııııııt, Dıııııııt" "Alo Polis?" "Abi burada beni bıçakladılar, kan kaybından ölmek üzereyim, bana lütfen yardım edin.. Yardım... Yard....------ Şu adresteyim.... "

    Tak Polisler geldi. Bir kaç kere denedim. Adamlar nasıl hızlı geliyor var ya inanamazsınız.. Ciddiyim. 😂😂😂
  • 25-04-2022, 17:19:51
    #31
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bir Polis çağırırım tak yanımdalar, nasıl mı? Işık hızında Polis çağırma methodu ;

    Alo Polis "Dıııııııt, Dıııııııt" "Alo Polis?" "Abi burada beni bıçakladılar, kan kaybından ölmek üzereyim, bana lütfen yardım edin.. Yardım... Yard....------ Şu adresteyim.... "

    Tak Polisler geldi. Bir kaç kere denedim. Adamlar nasıl hızlı geliyor var ya inanamazsınız.. Ciddiyim. 😂😂😂
    Bize vatandaşlarımıza yazık olmuş hocam, söylediğin taktik getirebilir polisleri, ama böyle bir durum mu olması lazım polislerin gelmesi için eğer o polis ufak olay olabilir büyük olay olabilir insanların başı dertte iken gelmiyorsa niye polislik yapıyor. ülkemizin geldiği hale bak adalete bak sisteme bak güvenliğe bak herşey berbat bir halde
  • 25-04-2022, 17:31:21
    #32
    Zeqap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bize vatandaşlarımıza yazık olmuş hocam, söylediğin taktik getirebilir polisleri, ama böyle bir durum mu olması lazım polislerin gelmesi için eğer o polis ufak olay olabilir büyük olay olabilir insanların başı dertte iken gelmiyorsa niye polislik yapıyor. ülkemizin geldiği hale bak adalete bak sisteme bak güvenliğe bak herşey berbat bir halde
    Elden ne gelir hocam?
  • 25-04-2022, 18:08:39
    #33
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elden ne gelir hocam?
    İnsanın kendini güvende hissetmemesi çok kötü bir his ama haklısın elden ne gelir
  • 25-04-2022, 18:45:50
    #34
    Üyeliği durduruldu
    hocam denk düşersen pislik yapabilirler. Dikkat etmenizde fayda var.
  • 25-04-2022, 19:19:31
    #35
    Komşularınızı ikna edin tanıklık yapsınlar Bir av tüfeği alıp sağa sola ve size saldıran i*lerin ayağına ve köpeğe sıkın(köpeği belediye gelip alsa yine uyutacaklar zaten saldırgan yetiştirilmiş bir pitbullun dönüşü yoktur)en azından köpeğin de ileride bir insanı hayvanı bir çoçuğu öldürmesini de engellemiş olursunuz i*lerinde ayagina sıktığınızda üzerlerinde *emanet* varsa nefsii mudafaa dan komşularında tanıklığıyla ceza almazsınız yatırım tavsiyesi değildir.
  • 25-04-2022, 19:36:19
    #36
    Nerdesiniz ey pitbull seviciler. Görüyorum ki konuyu okuduktan sonra gıkınız çıkmamış tek kelime etmemişsiniz.
    İşte sizin gibiler pitbull gibi cinsleri ego ve güç gösterisi için beslerler.