AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bir Polis çağırırım tak yanımdalar, nasıl mı? Işık hızında Polis çağırma methodu ;

Alo Polis "Dıııııııt, Dıııııııt" "Alo Polis?" "Abi burada beni bıçakladılar, kan kaybından ölmek üzereyim, bana lütfen yardım edin.. Yardım... Yard....------ Şu adresteyim.... "

Tak Polisler geldi. Bir kaç kere denedim. Adamlar nasıl hızlı geliyor var ya inanamazsınız.. Ciddiyim. 😂😂😂
Bize vatandaşlarımıza yazık olmuş hocam, söylediğin taktik getirebilir polisleri, ama böyle bir durum mu olması lazım polislerin gelmesi için eğer o polis ufak olay olabilir büyük olay olabilir insanların başı dertte iken gelmiyorsa niye polislik yapıyor. ülkemizin geldiği hale bak adalete bak sisteme bak güvenliğe bak herşey berbat bir halde