Bize vatandaşlarımıza yazık olmuş hocam, söylediğin taktik getirebilir polisleri, ama böyle bir durum mu olması lazım polislerin gelmesi için eğer o polis ufak olay olabilir büyük olay olabilir insanların başı dertte iken gelmiyorsa niye polislik yapıyor. ülkemizin geldiği hale bak adalete bak sisteme bak güvenliğe bak herşey berbat bir halde