• 24-04-2022, 01:44:28
    #10
    Aynı dertten muzdaripim. Son dönemde kilom 105'e yaklaştı nerdeyse, bende karar aldım son 4-5 gündür diyete başladım. Şimdilik iyi durumdayım ama her gün 4-5 saatim şeker krizi halinde geçiyor maalesef. Şekerli bir şey tüketmeden asla doyamıyorum. Ama sosyal hayatta kilonun bana getirdiği şeyler daha acı olduğu için şekersizlik acısına dayanmaya çalışıyorum Bir çözümü olduğunu sanmıyorum umarım bulursunuz bana da yardımcı olursunuz
  • 24-04-2022, 01:46:21
    #11
    Bitter çikolata alabilirsin az miktarda veya protein ağırlıklı öğünler hazırlayabilirsin (krep, kek vs.) tarifleri çok fazla var hocam. Kalorisi düşük, protein oranı yüksek oluyor.
  • 24-04-2022, 02:52:57
    #12
    Glifor isimli ilacı kullan. 151 den 122 ye düştüm. Benim kardesim diyetisyen. Onun onerisi ile aldım. Seker ihtiyacı aclik belirtisidir aslında. Canın seker ister ama vucudun beklentisi seker degildir. Glifor o hissi bastiracak. Desal isimli ilac da yogun ödem attıracak yeterince su icemeigin zamanlarda.
  • 24-04-2022, 02:55:42
    #13
    Hocam kararında sağlıklı atıştırmalıklar var. Ben mesela akşamları çayın yanına 1 züber yiyorum 120 kalori. Veya 2 tane hurma at bitsin gitsin. Yani ağzına hiç sürmemeye çalışman takdir edilesi ama gerçekçi değil, bi yerden patlıyo insan. Sonra diyet falan toptan gümbürtüye gidiyor.
  • 24-04-2022, 03:15:32
    #14
    %70-80 olan bitter çikolatalardan yiyebilirsin hocam
  • 24-04-2022, 03:26:18
    #15
    Tarçın tüketirsen istekler tamamen kalkacaktır.
    Kan şekerini düzenleyecek besinlerle takviye yap.
    Haftada 1 gün ABARTMADAN istediğin bir şeyi ye.
  • 24-04-2022, 03:56:28
    #16
    Benim kilom normal ama akşamları bazen yemek yedikten sonra feci canım tatlı birşey istiyor. Bu durum bir bende yokmuş demekki
  • 24-04-2022, 05:15:59
    #17
    Kurumsal Üye
    Kan şekerin düşüyordur direk şeker kesmeyin bence.