Hocam kararında sağlıklı atıştırmalıklar var. Ben mesela akşamları çayın yanına 1 züber yiyorum 120 kalori. Veya 2 tane hurma at bitsin gitsin. Yani ağzına hiç sürmemeye çalışman takdir edilesi ama gerçekçi değil, bi yerden patlıyo insan. Sonra diyet falan toptan gümbürtüye gidiyor.