Aynı dertten muzdaripim. Son dönemde kilom 105'e yaklaştı nerdeyse, bende karar aldım son 4-5 gündür diyete başladım. Şimdilik iyi durumdayım ama her gün 4-5 saatim şeker krizi halinde geçiyor maalesef. Şekerli bir şey tüketmeden asla doyamıyorum. Ama sosyal hayatta kilonun bana getirdiği şeyler daha acı olduğu için şekersizlik acısına dayanmaya çalışıyorum Bir çözümü olduğunu sanmıyorum umarım bulursunuz bana da yardımcı olursunuz