• 23-04-2022, 12:20:41
    #1
    Arkadaşlar selamlar, haftalardır diş randevusu almaya çalışıyorum. Fakat mhrsden bir türlü randevu alamıyorum. İstanbulun tamamında hiçbir Diş polikliniğinde randevu yok. Özele de daha önce hiç gitmedim. Fiyat konusunda tereddütlerim mevcut. Öneriniz nedir? Diş çekimi olacak muhtemelen.
  • 23-04-2022, 12:22:04
    #2
    4 aydır cildiye randevusu alamıyorum.
    Dişi unut hocam. Ağaca bağlayıp hızla koşmaya başla. Anca öyle çekersin dişini.
  • 23-04-2022, 12:25:58
    #3
    https://www.r10.net/sorum-var/318527...lamiyorum.html

    Yalnız değilsiniz sıkıcı bir durum
  • 23-04-2022, 12:29:56
    #4
    @Rothstein; ülkede okadar çok öğretmen tekrarlamışki bu sözü
    "ben buraya gelip size hiçbir şey öğretmesem de aynı maaşı alacağım"
    Bizdede aynı durum olmuştu, üzücü bir durum
  • 23-04-2022, 12:31:15
    #5
    Eskiden hastanede beklerdik ama yine muayene olurduk. Şimdi evde 4 ay bekliyoruz yaklaşık mr için 5 aydır bekliyorum
  • 23-04-2022, 12:32:18
    #6
    Şimdi "sen hainsin. kötülüyorsun" cular damlayabilir. Aman dikkat.
  • 23-04-2022, 12:33:08
    #7
    @Kei;
    eski kuyruk
    vs
    Mhrs kuyruğu

    Sadece sanala taşıdılar farkı yok sanırım
  • 23-04-2022, 12:33:49
    #8
    ErsinSUCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar selamlar, haftalardır diş randevusu almaya çalışıyorum. Fakat mhrsden bir türlü randevu alamıyorum. İstanbulun tamamında hiçbir Diş polikliniğinde randevu yok. Özele de daha önce hiç gitmedim. Fiyat konusunda tereddütlerim mevcut. Öneriniz nedir? Diş çekimi olacak muhtemelen.
    Yanlış anlaşılmasın sadece fikriniz olsun diye söylüyorum. Geçen hafta dolgu yaptırdım Acıbadem hastanesinde. Fiyat dolgu için yaklaşık 9xx tl yani yaklaşık1000tl ydi. Acıbadem sigortasıyla karttan baktığımda 644tl ye düşmüş. Tabi fiyatlar anlık da değişebilir, diş çekimi için de arayıp fiyat alabilirsiniz sanırım.
  • 23-04-2022, 12:34:57
    #9
    Sağlık ocağına bile randevu sistemi getirmişler. Önceden hasta olacağımı nerden bileyim ben. Akşam yatıyorum sabah rahatsızlanıyorum, sağlık ocağına gidiyorum. Niye randevu almadın diyorlar.