Sağlık ocağına bile randevu sistemi getirmişler. Önceden hasta olacağımı nerden bileyim ben. Akşam yatıyorum sabah rahatsızlanıyorum, sağlık ocağına gidiyorum. Niye randevu almadın diyorlar.