• 22-04-2022, 02:07:32
    #19
    Yine MSI'dan şöyle 11800H işlemcili 3070'li bir dizüstü daha mantıklı bence.

    https://www.hepsiburada.com/msi-kata...HBCV000013ILTA
  • 22-04-2022, 02:25:32
    #20
    Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Excalibur vardi sattim hocam inan AutoCAD kullaniyorum kasıyordu yani hani
    Özelliği ve diski çok önemli, benim bir mühendis hocam var onun da Excaliburu var projelerin canına okuyor o cihazla
    32GB DDR4 ram, i7 9. nesil, NVMe SSD mevcuttu; ekran kartı 1060'dı galiba
  • 22-04-2022, 02:29:44
    #21
    Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılım oyun hocam 30.000₺ dediler almadim daha zaten fiyat yüksek geldi


    30.000₺ hocam orta mi




    30.000&


    Boş yapıyor ya
    Ekran kartı orta seviye maalesef. Fiyat biraz yüksek geldi bana ama uzun zamandır takip etmiyorum piyasası nedir bişey diyemeyeceğim o yüzden
  • 22-04-2022, 05:06:30
    #22




    Arasında ki farkı bulunuz.
  • 22-04-2022, 05:19:56
    #23
    MSI Creator Z serisine bakabilirsiniz. nVIDIA Studio desteği olan bir laptop. Youtube üzerinden inceleme videolarına bakabilirsiniz.
  • 22-04-2022, 13:01:52
    #24
    dexterminate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine MSI'dan şöyle 11800H işlemcili 3070'li bir dizüstü daha mantıklı bence.

    https://www.hepsiburada.com/msi-kata...HBCV000013ILTA
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özelliği ve diski çok önemli, benim bir mühendis hocam var onun da Excaliburu var projelerin canına okuyor o cihazla
    32GB DDR4 ram, i7 9. nesil, NVMe SSD mevcuttu; ekran kartı 1060'dı galiba
    ayesoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran kartı orta seviye maalesef. Fiyat biraz yüksek geldi bana ama uzun zamandır takip etmiyorum piyasası nedir bişey diyemeyeceğim o yüzden
    bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




    Arasında ki farkı bulunuz.
    tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MSI Creator Z serisine bakabilirsiniz. nVIDIA Studio desteği olan bir laptop. Youtube üzerinden inceleme videolarına bakabilirsiniz.
    herkese teşekkürler o cihaz 30k dediler almadım ama kuzenım getircek yurtidşina bakalım 1100 dolara alirim dedi ne kadr doğru bilmıom
  • 22-04-2022, 18:39:16
    #25
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Bayan olsa ne kadın olsa ne.... Keşke bu kadar ince düşüncelerinizi kendi özel yaşamalrınızda da gösterseniz...
    Adam olsa ne erkek olsa ne uşak olsa ne (:
    Milletin başka hassas noktaları mı kalmadı.. Bayansa bayan kadınsa kadın. erkekse erkek adam sa adam uşaksa uşak
  • 22-04-2022, 21:16:12
    #26
    nolmuş bu fiyatlara yav
  • 22-04-2022, 21:22:02
    #27
    MONSTERDAN TULPAR'a bakabilirsiniz kendim monster kullanıyorum memnunum, internette çok şikayet var ama monsterin üst düzey pcleri gerçekten fiyat performans , autocadin kasması şarjdayken mi oluyor?