Yine MSI'dan şöyle 11800H işlemcili 3070'li bir dizüstü daha mantıklı bence.
https://www.hepsiburada.com/msi-kata...HBCV000013ILTA
Bu bilgisayar nasıl beyler bayanlar ?
30
●1.274
- 22-04-2022, 02:07:32
- 22-04-2022, 02:25:32Özelliği ve diski çok önemli, benim bir mühendis hocam var onun da Excaliburu var projelerin canına okuyor o cihazlaVideocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

32GB DDR4 ram, i7 9. nesil, NVMe SSD mevcuttu; ekran kartı 1060'dı galiba - 22-04-2022, 02:29:44Ekran kartı orta seviye maalesef. Fiyat biraz yüksek geldi bana ama uzun zamandır takip etmiyorum piyasası nedir bişey diyemeyeceğim o yüzdenVideocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-04-2022, 05:19:56MSI Creator Z serisine bakabilirsiniz. nVIDIA Studio desteği olan bir laptop. Youtube üzerinden inceleme videolarına bakabilirsiniz.
- 22-04-2022, 13:01:52dexterminate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleyalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleayesoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleherkese teşekkürler o cihaz 30k dediler almadım ama kuzenım getircek yurtidşina bakalım 1100 dolara alirim dedi ne kadr doğru bilmıomtuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-04-2022, 18:39:16Bayan olsa ne kadın olsa ne.... Keşke bu kadar ince düşüncelerinizi kendi özel yaşamalrınızda da gösterseniz...
Adam olsa ne erkek olsa ne uşak olsa ne (:
Milletin başka hassas noktaları mı kalmadı.. Bayansa bayan kadınsa kadın. erkekse erkek adam sa adam uşaksa uşak


