Bayan olsa ne kadın olsa ne.... Keşke bu kadar ince düşüncelerinizi kendi özel yaşamalrınızda da gösterseniz...
Adam olsa ne erkek olsa ne uşak olsa ne (:
Milletin başka hassas noktaları mı kalmadı.. Bayansa bayan kadınsa kadın. erkekse erkek adam sa adam uşaksa uşak