Excalibur vardi sattim hocam inan AutoCAD kullaniyorum kasıyordu yani hani
Özelliği ve diski çok önemli, benim bir mühendis hocam var onun da Excaliburu var projelerin canına okuyor o cihazla

32GB DDR4 ram, i7 9. nesil, NVMe SSD mevcuttu; ekran kartı 1060'dı galiba