• 21-04-2022, 20:27:41
    #1
    Selamlar soru biraz saçma olabilir kusura bakmayın 😂 tren ile yolculuk yapacağım yaklaşık 11 saatlik yol. Şu an kontrol ettim boş yatak mevcut 2 oda da da. Odalar komple boş yani kimse almamış. Her odada 2 yatak var. Yani toplam 4 yatak boş her neyse tren hareket saatinden 5 dk önceye kadar bilet satın alınabiliyor. 6 7 dk kala baksam ve haala boş ise görevliye söylesem yatmak için izin verir mi veyahut bilet kontrolünden sonra geçip yatsam sıkıntı olur mu? (farklı şehirlerde alınabileceğini biliyorum her şehirde kontrol yaparım gerekirse)
  • 21-04-2022, 20:30:38
    #2
    Yatın hocam, en kötü biraz rahatsızım der geçersiniz 😅
    • arenpi
    • SeoAdresin
    arenpi ve SeoAdresin bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 21-04-2022, 20:33:04
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yatın hocam, en kötü biraz rahatsızım der geçersiniz 😅
    aynen hocam. çok sıkıntı olursa kan şekerim düştü başım döndü dersiniz
  • 21-04-2022, 20:34:16
    #4
    birşey olmaz. ama yataklar temiz çarşaf vs seriliyorsa bilet alan kişi şikayet edebilir. ben hastanede refakatçi olarak kaldığımda boş yatak arardım bulduğumda hemen uyurdum 😁
  • 21-04-2022, 20:34:26
    #5
    iyi yolculuklar,maşallah 11 saat tren yolculuğu nereden nereye hocam : )
  • 21-04-2022, 20:35:40
    #6
    SeoAdresin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi yolculuklar,maşallah 11 saat tren yolculuğu nereden nereye hocam : )
    Çok teşekkür ederim, Sivas Ankara 😇
  • 21-04-2022, 21:57:16
    #7
    tren ilerde durup yolcu aalcaksa sıkıntı çıkar. ama yinede ben olsam yapmazdım. tren yolculuğuna bayılırım. cam kenarı yolu seyret mis gibi ohhhh.ama tuvalati iyi ayarlamak lazım trende tuvalete girmeyi sevmem .ona göre mideyi full boşaltıp öyle seyehata çıkmak lazım