Selamlar soru biraz saçma olabilir kusura bakmayın 😂 tren ile yolculuk yapacağım yaklaşık 11 saatlik yol. Şu an kontrol ettim boş yatak mevcut 2 oda da da. Odalar komple boş yani kimse almamış. Her odada 2 yatak var. Yani toplam 4 yatak boş her neyse tren hareket saatinden 5 dk önceye kadar bilet satın alınabiliyor. 6 7 dk kala baksam ve haala boş ise görevliye söylesem yatmak için izin verir mi veyahut bilet kontrolünden sonra geçip yatsam sıkıntı olur mu? (farklı şehirlerde alınabileceğini biliyorum her şehirde kontrol yaparım gerekirse)