• 21-04-2022, 16:51:37
    #10
    Mrslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam duyduğun cümleye bakar mısın! Emeğinin karşılığını istiyorsun "beni mi d0landırıyorsun" diyor. Bu cümleyi duymak için mi emek verdin yıllarca, çok yazık.
    Hocam demek ki yapanlar var ki, piyasayı öldürüyorlar ve müşterilerde böyle söylüyor maalesef!
  • 21-04-2022, 16:55:01
    #11
    O yüzden fiyatınızı adam akıllı emeğinizin karşılığı verin. İsteyen gider 10/1 ine yaptırır istediği işle alakası olmaz 1 ay gecmez tekrar size gelir. Herşey artarken ve herkes bu piyasaya mecburken öldürmenin manası yok herkes hakkını alarak çalışmalı
  • 21-04-2022, 17:37:26
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Valla hocam o fiyatlara kim yapıyor bilmiyorum ama ben hiçbir zaman öyle olmadım web sitesi diye geliyorlar temel kurumsal siteye 4000TL diyorum ister yaptırır ister vazgeçer vaktimi emeğimi öyle 200TL-250TL'ye harcayamam ben. Zaten bir yazılımcı olarak gerçekten anlamakta zorluk çekiyorum benim mesela bi prensibim var en küçük iş dahi olsa 1000TL altında fiyat vermem işi de almam yıllarca emek vermişim ben neden uğraşayım 100 200 ile.